ul. Parkowa 2
Deszno 74

Rejestracja na wizytę

Zasady rejestracji na wizytę

Podczas rejestracji pacjent powinien otrzymać informację o dacie i godzinie wizyty.

Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń. Jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, termin jego realizacji jest uzgadniany z pacjentem w rejestracji.

Pacjent  może się zarejestrować na wizytę:

  • osobiście
  • telefonicznie
  • przez osoby trzecie

W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, pacjent przyjmowany jest w dniu zgłoszenia, zgodnie z harmonogramem pracy lekarza.

W naszej przychodni można skorzystać z teleporady.

Rejestracja

Zasady udzielania teleporad:

- Teleporada jest świadczeniem zdrowotnym udzielanym w formie porady telefonicznej.

- Osobą udzielającą teleporady może być lekarz, pielęgniarka lub położna, stosownie do swoich uprawnień i zakresu świadczonych usług.

- Pracownik odpowiedzialny za rejestrację pacjenta po wstępnym rozpoznaniu potrzeby zdrowotnej, informuje pacjenta na jakich zasadach odbywać się będzie teleporada oraz podaje datę i godzinę teleporady.

- W ustalonym terminie osoba udzielająca świadczeń w ramach teleporady kontaktuje się z pacjentem na wskazany przez pacjenta numer telefonu.

- Teleporada realizowana jest nie później niż w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu zgłoszenia się (telefonicznego lub osobistego) pacjenta do Poradni lub w późniejszym terminie ustalonym w porozumieniu z pacjentem lub jego przedstawicielem ustawowym.

- Potwierdzenie tożsamości pacjenta odbywa się na podstawie danych zawartych w dokumentacji medycznej  lub deklaracji np. numer  PESEL, data urodzenia.

- Personel Poradni w celu wykonania porady telefonicznej zobowiązany jest do podjęcia co najmniej trzykrotnej próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut. W sytuacji braku kontaktu teleporada jest anulowana, a pacjent zobowiązany jest  do ponownego kontaktu z Rejestracją i ustalenia nowego terminu.

- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Świadczeniodawcy, takich jak awaria urządzeń, systemów komunikacji lub brak dostępności lekarza, niezwłocznie ustalany jest nowy termin teleporady.

- Podczas teleporady osoba jej udzielająca zbiera wywiad, dokonuje oceny stanu zdrowia pacjenta, ustala czy teleporada jest wystarczająca do aktualnego problemu zdrowotnego, w razie potrzeby wystawia e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, e-zlecenie na wyroby medyczne, a także wystawia dokumenty w formie papierowej do odbioru osobistego w Poradni (m.in. skierowania na badania diagnostycznei laboratoryjne). Pacjent informowany jest ponadto o sposobie realizacji wyżej wymienionych e-dokumentów oraz możliwości założenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP).

- Świadczenia zdrowotne zrealizowane w ramach teleporady odnotowywane są w  dokumentacji medycznej.

Godziny rejestracji

Przychodnia Pro-Med Nagłowice

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 18:00

41 381 45 21

Przychodnia Pro-Med Deszno

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 13:00

41 381 73 30

Zapisz się do naszych przychodni w Nagłowicach

Zapraszamy do nowoczesnej przychodni medycznej w Nagłowicach, gdzie zawsze stawiamy na jakość i kompleksową opiekę. Nasz wykwalifikowany zespół lekarzy i personelu medycznego jest gotowy, by zadbać o Twoje zdrowie.

Zapisz się do przychodniZapisz się do przychodniRejestracja na wizytęRejestracja na wizytę